Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021

κι άλλο πρωινό νομίζω 22 Ιουλίου κάπου εκεί

Και ξαφνικά όλοι γίνανε περήφανοι όλοι γίνανε περήφανοι γιατί κάποιος έβαλε 50 πόντους και έγινε πρωταθλητής και έχει το χρώμα που έχει και την ψυχή που έχει και την καρδιά που έχει και πώς μεγάλωσες όχι ρε φίλε δεν θέλω να είμαι περήφανος εγώ θέλω να είμαι περήφανος για τον εαυτό μου δεν μπορώ να είμαι περήφανος για κάτι δηλαδή κοινά περίεργος περήφανος pegasus όλοι ξαφνικά γίναμε το ίδιο περήφανοι όχι δεν θέλω να είμαι περήφανος με σένα με τον άλλον με το παρακάτω περήφανος μόνο για τον εαυτό μου άλλωστε κανείς δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη περήφανους υπέρ φέρνω το υπερβαίνω σημαίνει υπέρ λάμπω και εγώ θα λαμψω γιατί ο άλλος έβαλε 50 πόντους όχι δεν θα αλλάξω να αλλάξω να βάλω εγώ τους 50 πόντους αυτό είναι το κεντρικό καλημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

My Blog List

Followers