Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

περίεργα....

σήμερα λοιπόν είναι μια περίεργη μέρα....
 μετά από κάποιες δύσκολες και ανασφαλείς ημέρες έρχεται η σημερινή από το πρωί να βάλει νέες σκέψεις...
Χτυπάει το κινητό και ακούω μια φωνή που δεν το περίμενα να μου λέει πόσο πολύ λείπω επαγγελματικά από ένα νέο-συνέχεια-project....(νάσαι καλά πάντα αγαπημένη Ελ.Κ....και με δυσκολεύει,μένω βουβός με χιλιάδες εικόνες να γυρίζουν στο  μυαλό μου  και να προσπαθώ να αποφασίσω κάποιες κινήσεις,τηλέφωνο,μήνυμα??? κάτι ρε παιδί μου να κάνω, να αντιδράσω...
Και σαν λύση βρίσκω ....osho...όσο νάναι κάτι θα πει...
το βρίσκω σο Google
Πριν από όλα βέβαια ,το πρωί στην καθημερινή "ανάγνωση" μέσω iphone μου ήρθε το conditioning...προγραμματισμός: τι είναι ατομικότητα και τι προσωπικότητα...κι έρχεται το τηλεφώνημα να μου πει τι???να προσπαθήσω την ατομικότητα??? μάλλον,,,

ανοίγω λοιπόν το Google και βάζω τα πέντε χαρτιά...


Πρώτο Κέντρο Το θέμα
Δεύτερο Αριστερά Εσωτερική επίδραση που δεν μπορείς να δεις
Τρίτο Δεξιά Εξωτερική επίδραση την οποία γνωρίζεις
Τέταρτο Κάτω Τι χρειάζεται για την επίλυση
Πέμπτο Πάνω  Επίλυση: Η κατανόηση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

My Blog List

Followers